Απάντηση ΑΝΥΕΘΑ Δημήτρη Βίτσα σε ερώτηση Κοινοβουλευτικού Ελέγχου (υπ. Αριθμ. 4498/05-04-2016) με θέμα: «Αδιέξοδο στο εργοστάσιο της ΕΛΒΟ στη Σίνδο Θεσσαλονίκης»

5 Μαΐου, 2016

Φ.900α/715/14786/5 Μαΐου 2016

Σε απάντηση της Ερώτησης που κατέθεσε ο βουλευτής κ. Αθανάσιος Π. Δαβάκης, με θέμα «Αδιέξοδο στο εργοστάσιο της ΕΛΒΟ στη Σίνδο Θεσσαλονίκης» σας γνωρίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία εποπτεύεται από το συνερωτώμενο Υπουργείο Οικονομικών, το οποίο θα σας απαντήσει λόγω αρμοδιότητας.

Σε ότι μας αφορά όμως, θα θέλαμε να τονίσουμε ότι η ΕΛ.Β.Ο. υλοποιεί συμβάσεις με το ΥΠ.ΕΘ.Α, προτεραιότητα του οποίου είναι η διατήρηση του αξιόμαχου αλλά και η     εξασφάλιση της εφοδιαστικής ασφάλειας των Ε.Δ., βασικός παράγοντας των οποίων είναι η ελληνική αμυντική βιομηχανία.

Ερώτηση 4498/05-04-2016 της Βουλής των Ελλήνων

Η κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα το εργοστάσιο της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων-ΕΛ.Β.Ο στη Θεσσαλονίκη είναι οριακή. Οι εργαζόμενοι παραμένουν απλήρωτοι εδώ και δυο μήνες, η εκκαθάριση εκκρεμεί και η Εταιρεία έχει οδηγηθεί σε πλήρη απαξίωση με τις οφειλές της να μεγαλώνουν, ενώ αδυνατεί να αντιμετωπίσει ακόμη και τις λειτουργικές της δαπάνες.

Οι συνεχόμενες συσκέψεις των τεχνικών κλιμακίων του ΥΠΕΘΑ και του ΥΠΟΙΚ δεν φέρνουν κανένα αποτέλεσμα και δεν λύνουν τα προβλήματα της ΕΛ.Β.Ο. οι δε υποσχέσεις δίδονται απλόχερα από τους αρμόδιους υπουργούς που επισκέπτονται την εταιρεία χωρίς αποτέλεσμα.

ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κ.κ. ΥΠΟΥΡΓΟΙ:

1 Ποιος είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου Οικονομικών και του ΥΠΕΘΑ νια την περαιτέρω τύχη της ΕΛ.Β.Ο.;

2. Πότε θα πληρωθούν οι εργαζόμενοι, οι οποίοι παραμένουν απλήρωτοι νια δύο και πλέον μήνες;

Ο ερωτών βουλευτής

Αθανάσιος Π.Δαβάκης