Ερώτηση 3346/13-11-2018 της Βουλής των Ελλήνων
Σε συνέχεια της ερώτησης μου (2577/17-10-2018), και της υπ. αριθμ. (Φ.900α/1822/16251) απάντησης που λάβαμε από το ΥΠΕΘΑ, μας αναφέρετε μεταξύ άλλων:
«προκειμένου να διευθετηθεί το εν λόγω ζήτημα, θα διερευνηθεί η δυνατότητα παροχής υπηρεσιών σίτισης στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς είτε με τη μεταφορά και τη διανομή των γευμάτων, εκτός του στρατοπέδου, σε προκαθορισμένο χώρο που θα μας υποδειχθεί από την τοπική Διεύθυνση Α/Βάθμιας ή Β/θμιας εκπαίδευσης είτε με τη χορήγηση ειδικής άδειας εισόδου στους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να μπορούν να εισέρχονται καθημερινά στο χώρο της ΛΑΦ Πατρών»,
Ωστόσο, μέχρι να διερευνηθεί η δυνατότητα αυτή, σας υπενθυμίζουμε ότι, από την έναρξη του σχολικού έτους, οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί α στερούνται του δικαιώματος της δωρεάν παροχής σίτισης και αναγκάζονται να καλύπτουν με δικά τους έξοδα τη σίτισή τους.
Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάσθε:
1. Μέχρι να διερευνηθούν οι προτάσεις σας, τί προτίθεσθε να πράξετε άμεσα για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της Αχαΐας;
2. Γιατί δεν είχε προβλεφθεί η δυνατότητα παροχής υπηρεσιών σίτισης στους αναπληρωττές εκπαιδευτικούς από την έναρξη του σχολικού έτους;
Ο βουλευτής,
Ανδρέας Κατσανιώτης