Ερώτηση 4714/07-01-2019 της Βουλής των Ελλήνων
Η ενίσχυση της συνεργασίας Ελλάδας-Ρωσίας στον αμυντικο- τεχνικό τομέα ήταν το αντικείμενο της 14ης σύσκεψης της μικτής Επιτροπής Αμυντικό – Τεχνικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών που πραγματοποιήθηκε στη Μόσχα. Η χώρα μας συμμετείχε με αντιπροσωπεία της ΓΔΑΕΕ με επικεφαλής τον γενικό διευθυντή, αντιναύαρχο (ε.α.) Κυριάκο Κυριακίδη και η ρωσική πλευρά με αντιπροσωπεία της ρωσικής ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Αμυντικο- Τεχνικής Συνεργασίας με επικεφαλής τον γενικό διευθυντή Ντιμίτρι Σουγκάεφ. Επιπλέον συμμετείχαν ο Ιγκόρ Ναγκόρνι, υποδιευθυντής του τμήματος Εξωτερικής Πολιτικής της Προεδρίας της Ρωσικής Ομοσπονδίας και εκπρόσωποι της κρατικής εταιρείας Rosoboronexport. Η σύσκεψη έγινε στο πλαίσιο ενίσχυσης της συνεργασίας των δύο χωρών στον αμυντικο-τεχνικό τομέα και αποτελεί συνέχεια της υποστήριξης των υφιστάμενων θεμάτων των τελευταίων ετών, αναφέρει σχετική ανακοίνωση της ΓΔΑΕΕ.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
Σε ποια σημεία θα ενισχυθεί η συνεργασία ανάμεσα σε Ελλάδα και Ρωσία;
Ο ερωτών Βουλευτής
Νικόλαος Κούζηλος