Ερώτηση 605/23-10-17 της Βουλής των Ελλήνων
Αναρχικοί ξυλοκόπησαν μέσα στο κέντρο των Αθηνών, συγκεκριμένα στο Μοναστηράκι, μέρα μεσημέρι τρεις πρωτοετείς Ευέλπιδες. Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, οι τρεις πρωτοετείς δόκιμοι βρίσκονταν σε άδεια και επέστρεφαν στη Σχολή τους. Τους εντόπισε όχλος παρακρατικών, οι οποίοι με την ανοχή των αρχών τους ξυλοκόπησαν και τους οδήγησαν να νοσηλεύονται στο 401.
Όπως ήταν απολύτως αναμενόμενο, ουδείς από αυτούς που απάρτιζαν τον παρακρατικό όχλο δεν συνελήφθη ή έστω προσήχθη από τις Αρχές.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
1) Πότε επιτέλους (και αν) προτίθεστε να πράξετε τα δέοντα, να επιβληθεί ο νόμος και να κατασταλεί άμεσα η συνεχής ανομία των αναρχικών παρακρατικών ομάδων και λοιπών εγκληματικών στοιχείων σε περιοχές του κέντρου των Αθηνών;
2) Σε ποια φάση βρίσκονται οι έρευνες για τον εντοπισμό και σύλληψη των δραστών και πόσοι πολίτες έχουν τραυματισθεί ή έχουν δεχθεί επίθεση από παρακρατικούς αναρχικούς;
3) Θεωρείται ότι είναι δείγμα ευνομούμενης πολιτείας η απαγόρευση σε Αξιωματικούς και οπλίτες του Σώματος Ξηράς να κυκλοφορούν με τη στολή εντός των μεγάλων αστικών πόλεων; Θα αρθεί η σχετική αυτή πρόβλεψη;
Ο Βουλευτής,
Χρήστος Παππάς