Ερώτηση 699/25-10-17 της Βουλής των Ελλήνων
Σύμφωνα με πληροφορίες και εξ αιτίας της διαφαινόμενης τάσης να αποσυμφορηθεί η αεροπορική βάση του Ιντσιρλίκ, το ΝΑΤΟ μελετά το ενδεχόμενο επιστροφής πυρηνικών βομβών τύπου Β-51 στη βάση Αράξου.
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
- Υπάρχει το ενδεχόμενο να επανεγκατασταθούν τέτοιου τύπου πυρηνικές βόμβες στον Άραξο και αν ναι, επηρεάζει τις σχέσεις της χώρας μας με τη Ρωσία ή π.χ. με τον αραβικό κόσμο;
- Θα υπάρξει επίσημη ενημέρωση από το Υπουργείο για τις προθέσεις της Ελληνικής κυβέρνησης;
Ο Ερωτών Βουλευτής,
Ηλίας Παναγιώταρος