Ερώτηση 1160 /14-11-17 της Βουλής των Ελλήνων
Ενοχλήθηκαν κάποιοι γνωστοί άγνωστοι τρόφιμοι του κορβανά των αμυντικών δαπανών από το θέμα της ανανέωσης του εκσυγχρονισμού των F-16. Μάλιστα!
Ποιοι ανησύχησαν;
Αυτοί που έτρωγαν και έπιναν με τον Άκη, όταν εκείνος και ο Σημίτης προωθούσαν προγράμματα για εξοπλιστικά, υποβρύχια και Λέοπαρντ του Λιακουνάκου κλπ…
Αυτοί που ήταν γραμμένοι στα ημερολόγια του Άκη, του Σημίτη, που έχτιζαν βίλες στις Γαλλίες και στις Ελβετίες και βρομίζουν με την παρουσία τους τις γερμανικές και ελβετικές λίστες με τα κλεμμένα χρήματα από τα εξοπλιστικά, τα παραϊατρικά τα παραχρηματιστηριακά κλπ
Αυτοί οι…μπούφοι των πληροφοριών για τις λεηλασίες σε Τράπεζες, νοσοκομεία, ΚΕΕΛΠΝΟ, δημόσια έργα ,ΜΜΕ, έγιναν ξαφνικά «αετοί» με πέταλα για τη συμφωνία των ΗΠΑ…
Κατόπιν όλων αυτών παρακαλούνται οι ερωτώμενοι Υπουργοί να δώσουν στη Βουλή των Ελλήνων πληροφορίες και στοιχεία από την εισήγηση του Γενικού Επιτελείου Ενόπλων Δυνάμεων, απαντώντας στα εξής ερωτήματα:
1. Το γενικό Επιτελείο Ενόπλων Δυνάμεων θεωρεί ανάγκη επιτακτική το ρεκτιφιέ στα μαχητικά;
2. Αληθεύει ότι όπως τότε μας ζήτησαν διόδια εισόδου στην ΟΝΕ Γάλλοι, Γερμανοί και τώρα πάλι τα ίδια συμβαίνουν και για μας ζητούν να καταβάλουμε μέσω εξοπλισμών και πάλι διόδια εξόδου από το Μνημόνιο και απαλλαγής από το ΔΝΤ;
Ο Βουλευτής,
Νίκος Ι. Νικολόπουλος