Ερώτηση 2571/12-01-18 της Βουλής των Ελλήνων
Κατά τη διάρκεια συνάντησης των υπουργών Άμυνας Ελλάδας- Κύπρου, το κοινό ανακοινωθέν αναφέρει ότι συγκροτείται μόνιμη τεχνοκρατική επιτροπή μεταξύ των δυο υπουργείων, σε ό, τι αφορά κοινά εξοπλιστικά προγράμματα, με στόχο την αξιοποίηση συγχρηματοδότησης στο πλαίσιο της μόνιμης διαρθρωμένης συνεργασίας (RESCO).
Επίσης, στα πλαίσια δράσεων του ΓΕΣ, η διεύθυνση στρατιωτικών εργοστασίων (ΔΙΣΕ) παρουσίασε το έργο της σε ειδική έκθεση που παρουσιάστηκε στη ΣΣΕ-ΣΜΥ, πήρε τα θερμά συγχαρητήρια όλων των αρμοδίων.
Βλέπουμε ότι η αμυντική βιομηχανία της χώρας μας έχει μέλλον και μπορεί να παρέχει «αυτάρκεια» σε όλα τα επίπεδα των Ε.Δ. Ελλάδας και Κύπρου αλλά και για εξαγωγές.
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
1) Έχουν αποφασιστεί τα προγράμματα που θα συγχρηματοδοτηθούν;
2) Θα ενισχυθεί η ΔΙΣΕ (ΠΕΒ-ΕΒ-ΕΒΤ-ΒΕΒ-ΣΕ) με αναλώσιμα υλικά;
O ερωτών Βουλευτής
Νικόλαος Κούζηλος