Ερώτηση 7472/09-07-18 της Βουλής των Ελλήνων
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, αναμένεται η καταβολή των αναδρομικών σε στελέχη Στρατού και Σωμάτων Ασφαλείας, με βάση την απόφαση του ΣτΕ, όσον αφορά τις περικοπές μισθών και συντάξεων κατά τον νόμο 4093/2012.
Τα ποσά που πρέπει να επιστραφούν στα στελέχη αφορούν 65 μήνες και τα καθαρά ποσά εκτιμώνται από 2.665 ευρώ (για λοχαγούς) μέχρι 12.805 ευρώ (για Αρχηγό ΓΕΕΘΑ). Εν τούτοις, είναι πολύ πιθανό τα αναδρομικά να δοθούν σε 65 δόσεις.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
1) Για ποιον λόγο να καταβληθούν τα οφειλόμενα ποσά σε 65 δόσεις;
2) Υπάρχει πρόθεση να καταβληθούν τα αναδρομικά σε λιγότερες δόσεις, ώστε τα στελέχη Ε.Σ. και Σωμάτων Ασφαλείας να λάβουν άμεσα τα ποσά που δικαιούνται;
Οι βουλευτές
Γεώργιος Γερμενής
Χρήστος Παππάς