Ερώτηση 4092/06-12-2018 της Βουλής των Ελλήνων
Στην πόλη της Καστοριάς υπάρχουν στρατιωτικά κτήρια εντός των στρατοπέδων “Μακεδονομάχου Λίτσα”, “Παπαθανασίου” και “Δρακόπουλου”.
Οι εγκαταστάσεις αυτές μετά την κατάργηση ή μεταστάθμευση των στρατιωτικών μονάδων, παραμένουν ανενεργές και με το πέρασμα του χρόνου καταστρέφονται.
Αυτά τα οικήματα και οι χώροι μπορεί άμεσα να αξιοποιηθούν όπως για κατασκευή και οικοδόμηση κατοικιών για το προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων, ^ια βρεφονηπιακούς σταθμούς, παιδικές χαρές, αθλητικές εγκαταστάσεις υπέρ του λαού.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός:
Τι μέτρα θα πάρει άμεσα η κυβέρνηση για την αξιοποίηση των κτηριακών εγκαταστάσεων και χώρων, προς όφελος του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων και του λαού της πόλης της Καστοριάς;
Οι βουλευτές,
Σάκη Βαρδαλή
Γιάννη Δελή